۱۳۸۲ اردیبهشت ۲۶, جمعه

فردا بزرگترين و زيباترين هفته اين سال رو آغاز ميکنم!
امشب که کسي رو که هرگز تصور نميکردم ديدم؛
فهميدم که فردا روز ديگه‌اي يه!
اتفاقات خوب هم - معجزه ها هم - مثل خروار خروار اتفاقات بد هميشگي غيرمنتظر‌ه‌ن.
.
.
يک هفته در پيش دارم ...
هفته اي که زيباترين و بهترين چيزها رو دوست خواهم داشت.
هفته اي که زيباتر از هميشه خواهم بود و دلداده ساده ترين و بزرگترين کارها و اتفاقات رو رقم ميزنم!
همه سختيها رو تحمل ميکنم و زيباشون ميکنم. يک عمر که نيست؛ فقط يه هفته‌س ... به آزمايشش که مي ارزه!
خداي من چقدر که براي آغاز هفته آينده ميتونم انگيزه داشته باشم!
چقدر که خروار سختيها و رنجها ميتونن خنده دار بشن!
خدايا ممنون!
.
.
چقدر که نگاهت بهم نيرو ميده ...
چقدر که سکوتت منو آروم ميکنه ...
خوبه که ديگه تو يکي اينجا رو نمي خوني و من هر چي تو دلمه برات مينويسم! مردم از پنهان کردن خودم!
برام دعا کن که به عهدم وفادار بمونم،
برام دعا کن که بتونم خودمو زيبا کنم،
برام دعا کن که بتونم زشتيها و رنجها رو از قلب و روحم دور کنم،
تا بتونم سالها همينقدر پاک و زيبا بهت عشق بورزم ...



هیچ نظری موجود نیست: